انواع مدل کابینت آشپزخانه را بشناسیم

مدل کابینت آشپزخانه

مدل کابینت آشپزخانه در هر کشوری سبک تولید خاص همان کشور را دارد. به عنوان مثال در سبک ایتالیایی، کابینت های تمام استیل مورد پسند قرار می گیرد. درحالیکه در کشوری مانند انگلیس سبک کابینت کلاسیک (کابینت تمام چوب) مورد توجه قرار می گیرد. امروزه  تنوع و کیفیت  از ویژگی‌های مهم برای خرید یک محصول در تصمیم گیری برای خریدار محسوب می‌شود.  اگر به عنوان یک شرکت تجاری در بازار میخواهد موفق عمل کند باید بصورت مداوم  طیف متنوعی از محصول را در مقاطع مختلف به بازارعرضه کند

ایرانی ها مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک را در طراحی و تولید کابینت ترجیح می دهند. این طراحی همراه با استفاده از رنگ های روشن و جذاب بوده و فضای عالی در محیط آشپزخانه ایجاد کرده است.

انواع مدل کابینت آشپزخانه:

۱-   مدل کابینت آشپزخانه تمام چوب

همینطور که از اسم این مدل پیداست تمامی اجزای کابینت به جز یراق آلات از چوب (حالا یا چوب بلوط، گردو، راش یا … و یا از چوب ام دی اف) ساخته شده‌است و انواع مختلف و متنوعی از رنگ که در صنعت کابینت مثل رنگ پلی اورتان کاربرد دارد رنگ آمیزی می‌شود.

۲-  مدل کابینت چوبی و پی وی سی

در این نوع از ساخت کابینت در قسمت‌هایی که لازم مقاومت بیشتری نسبت به نفوظ آب و رطوبت داشته باشد از ورق‌های پی وی سی استفاده می‌شود و بقیه قسمت‌ها از چوب است.

۳-  مدل کابینت چوبی و کورین

این نوع از کابینت آشپزخانه نسبت به انواع قدیمی تر از تنوع طرحی و رنگی بالاتری به علت استفاده از صفحات سنگ مصنوعی کورین برخوردار است. از کورین بیشتر در قسمت‌های رویه ی کابینت استفاده می‌شود.

کورین نوعی صفحه است که نیمی از آن از سنگ و نیمی دیگر از آن از پلیمرهای مصنوعی ساخته شده و دارای طرح‌های بسیار متنوعی از جمله طرح‌هایی کاملاً شبیه به سنگ طبیعی دارد.

 

مدل کابینت آشپزخانه

 

مدل کابینت آشپزخانه

 

 

مدل کابینت آشپزخانه

 

مدل کابینت آشپزخانه

 

 

مدل کابینت آشپزخانه

 

مدل کابینت آشپزخانه

 

مدل کابینت آشپزخانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *